Regulamin zakupów w firmie REPER
I. INFORMACJE O FIRMIE:
Sklep internetowy REPER (zwany dalej: Sklep) działający pod adresem: www.niwelator.wroclaw.pl
prowadzony jest przez firmę Reper Adam Jamróżkiewicz z siedzibą w Zawoni przy ulicy Tęczowej 43a, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki RP
pod numerem NIP: 8992261310. Nr Regon: 021239986.
II OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY:
Zamówienia przyjmowane są osobiście, telefonicznie lub drogą mailową. Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie przy produkcie w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
Formy doręczenia i płatności oferowane przez Sklep :
- Przelew bankowy wraz z dostawą kurierską.
- Płatność przy odbiorze przy dostawie kurierskiej.
- Odbiór i płatność w punktach odbioru: we Wroclawiu przy ul. Świt 26 i w Zawoni przy ul. Tęczowej 43a
Do każdego zamówienia, zgodnie z żądaniem Klienta zawartym w formularzu zamówienia wystawiana jest faktura VAT . Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki/odbioru.
III. PROCEDURA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24 godziny, natomiast w wyjątkowych przypadkach może on być wydłużony do 7 dni. Czas ten liczony jest od chwili:
w przypadku płatności przelewem – wpływu potwierdzenia przelewu,
w przypadku płatności przy odbiorze – potwierdzenia zamówienia ze strony Klienta.
Od czasu realizacji zamówienia należy odróżnić termin otrzymania przesyłki. Terminem otrzymania przesyłki jest: czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy.
Przesyłki dostarcza:
- Pocztex - czas dostawy 2 dni,
- firma kurierska - czas dostawy 1 dzień roboczy
- firma Reper - czas dostawy 1 dzień roboczy.
Jeśli klient jednocześnie zamówi produkty o różnym czasie realizacji, zamówienie zostanie wysłane po upływie najdłuższego z podanych czasów.
Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza pocztą elektroniczną lub telefonicznie SMS-em.
Potwierdzenie zawiera numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego w którym zamówienie zostanie odebrane. Na życzenie klienta możemy wysłać fakturę pro-forma, która może być podstawą przedpłaty należności.
W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "za pobraniem" , gdy wartość zamówienia jest wysoka, firma może zastrzec rozpoczęcie realizacji zamówienia "za pobraniem" pod warunkiem dokonania przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na konto bankowe.
Jeżeli klient wybrał płatność przelewem, koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest uiszczenie przedpłaty sumy równej wartości zamówienia na konto Sklepu (realizacja następuje po uzyskaniu potwierdzenia przelewu). W wypadku braku potwierdzenia przelewu, Klient otrzymuje informację z prośbą o ponowienie próby zapłaty. W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem są nieskuteczne, zamówienie klienta zostaje anulowane automatycznie po 14 dniach.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców firmy. W przeciwnym przypadku klient otrzymuje informację o tym jakie pozycje zamówienia mogą zostać zrealizowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy
:- anulować całe zamówienie,
- wydłużyć czas oczekiwania,
- realizować zamówienie w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe.
W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany stosowny e-mail potwierdzający. Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub pocztą elektroniczną aż domomentu wysłania przesyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania
IV KOSZTY TRANSPORTU:
Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail o kosztach przesyłki. Koszty transportu obliczane są w sposób zryczałtowany w zależności od wagi i wartośc iprzesyłki.
Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w firmie Reper. W takim wypadku niezbędnym warunkiem odbioru zamówienia jest okazanie dowodu tożsamości oraz wcześniejsza informacja (ok 2 godz.) o tym sposobie odbioru zamówionego towaru.
V ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:
Zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient korzystający ze Sklepu, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania towaru, składając stosowne oświadczenie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie, towar powinien być zwrócony na adres sklepu nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Klient powinien:
1 Dostarczyć kompletną przesyłkę wraz z towarem w stanie niezmienionym tj. nienoszącym śladów przekraczających zakres zwykłego użytkowania, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu, co w szczególności zabezpiecza przed uszkodzeniem towaru w trakcie transportu,
2. Wypełnić i własnoręcznie podpisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość,
3. Klient powinien dołączyć do zwracanego towaru dowód zakupu wystawiony przez Sklep. W wypadku gdy została wystawiona faktura VAT, po przyjęciu zwrotu towaru, Sklep prześle Klientowi fakturę korygującą. Klient zobowiązany jest podpisać i odesłać Sklepowi kopię faktury korygującej. Zwrot ceny odesłanego towaru nastąpi niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez sklep zwróconego towaru. Zwracany przez Klienta towar, powinien zostać opakowany w sposób, uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu co w szczególności zapewni zwrot przesyłki w oryginalnym opakowaniu.
Sklep zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych wynikających z kodeksu cywilnego, w przypadku poniesienia szkody w wyniku niewywiązania się przez Klienta z wynikających z przepisów prawa obowiązków ciążących na nim, w związku z odstąpieniem od umowy a w szczególności w przypadku zwrotu przesyłki z towarem w stanie zmienionym.
VI GWARANCJA:
Konsumenci
Sklep, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność z umową towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. oszczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U.Nr 141, poz. 1176 z poźn. zm.).Na towary dostępne w Sklepie ich producenci mogą udzielać gwarancji na warunkach określonych przez nich w załączonych do towarów kartach gwarancyjnych, w takim wypadku Klient może odesłać towar do Sklepu na warunkach określonych w niniejszym paragrafie lub zareklamować towar bezpośrednio u producenta na warunkach określonych w załączonym do towaru dokumencie gwarancji.
Przedsiębiorcy
Osobom fizycznym, które dokonały zamówienia w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową oraz Klientom innym niż osoby fizyczne przysługują, niezależnie od obowiązków określonych w niniejszym regulaminie, wyłącznie uprawnienia gwarancyjne przyznane przez sprzedawcę lub producenta towaru. Szczegółowe warunki gwarancji (w szczególności podmiot udzielający gwarancji oraz okres na który udzielono gwarancji), określone są indywidualnie dla poszczególnych towarów. Niezależnie od powyższego odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi w stosunku do tychże Klientów jest wyłączona.
Celem realizacji uprawnień gwarancyjnych Klient, powinien odesłać towar na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną oraz zwięzłym opisem stwierdzonej niezgodności towaru z umową. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru .Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień wyświetlacza komputera Klienta (kolor,proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu towaru zakupionego w Sklepie. Przesyłka zawierająca reklamowany towar powinna zostać opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu.
VII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Sklep jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.). Rejestrując się w Sklepie lub dokonując zakupu w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacja zamówień dokonywanych w Sklepie. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia przyjęcie izrealizowanie zamówienia Klienta przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe podane przez Klienta podczas wypełniania formularza w trakcie procesu zamawiania, przetwarzane są przez Sklep w celu realizacji zamówienia, w celu archiwizacji oraz w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym o ile Klient wyrazi na to zgodę, dane Klienta przetwarzane są dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Sklep samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, w szczególności takich jak: sprzedaż produktów i usług, przesyłania informacji o nowych produktach i usługach, udział w konkursach, promocjach. Dane osobowe są przekazywane firmom kurierskim lub innym administratorom danych, gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia lub wykonania umowy zawartej z Klientem. Daneo sobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom. Sklep zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 ze zm.), w szczególności umożliwia Klientom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie oraz prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w ustawie pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania własnych danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.
Regulamin obowiązuje od dnia 31.03.2015 r.